๑۩۞۩๑ بزرگترین مرکز دانلود ایران ๑۩۞۩๑

WWW.PATOGH98.LOXBLOG.COM _______ WWW.PATOGH98.GLXBLOG.COM_______ WWW.PATOGH98.MAHTARIN.COM WWW.PATOGH98.LOXTARIN.COM

دانلود بازی فوق العاده زیبای Test Drive Unlimited 2

Test Drive Unlimited 2 بازی اکشن اتومبیلرانی و ساخته استودیوی Eden Games می باشد که دومین نسخه از سری زیبا و پرطرفدار این عنوان می باشد و در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۱ میلادی توسط کمپانی Atari برای طیف وسیع علاقمندان بازی های ریسینگ منتشر گردید. این بازی با ارائه یک عنوان ریسینگ سنتی و در فضایی Open World به بازی کننده اجازه می دهد به طور آزادانه در محیط بازی به حرکت در آید.
در این نسخه، بازی در جزیره‌ی Ibiza واقع در کشور اسپانیا انجام می‌شود. سازندگان به دلیل تنوع محیطی که در Ibiza وجود دارد این جزیره را انتخاب کرده‌اند. در این جزیره جنگل‌های متراکم، مناطق باز و وسیع، کوهستان‌های بلند، شهرهایی مدرن، همگی در کنار هم قرار گرفته‌اند. همچنین جزیره‌ی Ohau که نسخه‌ی اول این بازی در آن انجام می‌گرفت، در این نسخه نیز قرار گرفته است. در TDU2 شما شاهد حالت Co-op نیز خواهید بود؛ در این حالت یکی رانندگی میکند و دیگری نقشه خوانی می‌کند، همچنین حالت بازی آنلاین و چند نفره بازی بسیار گسترده طراحی شده بگونه ای که بازی کنندگان در حین حالت های آنلاین و چند نفره می توانند با رقبای خود به مسابقه بپردازند و با ملحق شدن به جمع رقابت دهندگان جزئی از شرکت کنندگان در مسابقات مختلف باشند.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۳ گیگابایتی|

test cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Test Drive Unlimited 2


ادامه مطلب

دانلود بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate

در بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate دیگر خبری از تخیلات سری های قبلی نیست و وقتی تصادف میکنید با حادثه واقعی روبرو هستید.گرافیک بسیار بالا رفته و سرعت ها طبیعی و واقعی..کافیست با سرعت ۲۰۰ به جایی برخورد کنید تا تکه تکه شدن ماشینتان را احساس کنید.. فرار از دست پلیس و برخی موارد برعکس! بازی عالی که همه چیز فقط بر پایه سرعت و هیجان طراحی شده و شما شاید یک رانندگی دیوانه وار را تجربه کنید! شاید بازی شبیه کبرا ۱۱ باشد که البته همیشه همینطور است چون کل بازی بر اساس همین فیلم طراحی شده پس زیاد در تعقیب و گریزها تعجب نکنید که یاد فیلم کبرا ۱۱ میفتید و اصلا نام دیگر بازی همین است! رانندگی واقعی با انواع اتوموبیلهای سرعتی و قدرتی و مانورهای چندگانه در خیابانها و شلوغیها بر هیجان بازی میفیزاید…

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

crashtime cover دانلود بازی بسیار زیبای Crash Time 4 : The Syndicate 


ادامه مطلب

صفحه قبل 1 صفحه بعد